2018. okt 31.

Legegyszerűbb muffin recept-bögrés

írta: blanketta
Legegyszerűbb muffin recept-bögrés

Ezt a receptet már vagy ezerszer elkészítettem, nagyon szeretem, mert gyors, finom és sokféleképpen lehet variálni.

Különösen rajongok a bögrés vagy arányon alapuló receptekért, mert ha nincs mérleg sem esik kétségbe az ember illetve később jobban tud majd saját receptet alkotni. 

Ami kell hozzá:

-2 bögre liszt

-1 bögre olaj

-1 bögre cukor

-fél zacskó sütőpor

-egy bögre tej

-egy tojás

-csipet só, kis vanília, reszelt citrom vagy bármi turpisság ami finommá varászolja (néha reszelt gyömbért is teszek bele)

dsc_0560.JPG

A sütőt előmelegítem 180 fokra és a kis kapszlikkal kibélelem a muffin tepsit.

Az összetevőket alaposan eldolgozom, én mindig gépi habverővel szoktam, mert gyorsan megvan és csomómentes lesz. Majd ha ez megvan akkor óvatosan beletöltöm a papír kapszlikba, de csak félig, mert ha túlságosan tele van akkor kitöltheti a rendelkezésre álló teret ami jelen esetben nem túl jó, mert csak azt eredményezné, hogy a maradék tésztát sikáljuk a sütő minden szegletéről.

Ha sikerült teljesítenünk a feladatot, akkor betesszük a 180 fokos sütőbe és aranybarnára sütjük, ez körülbelül 15 perc (alsó, felső sütés, légkeverés)

 

Szólj hozzá

Desszertek Falatok