2018. nov 03.

Könnyű reggeli tortilla

írta: blanketta
Könnyű reggeli tortilla

Nagyon kedvelem a különféle tésztákba tekert finomságokat. A nagy kedvencem a tortilla. Zölborsó pürét készítettem nem olyan rég és jó szakácsként szépen lepaszíroztam (receptet töltök föl később). Emiatt fönnmaradt némi héj és borsópüré is, de nem volt szívem kidobni. Botmixerrel pürésítettem és fűszereztem sóval, borssal és egy pici tejföllel krémesítettem. Majd belekentem a megsütött tortillába és feketeerdei sonkát, apróra vágott fűszeres paradicsomot, friss zöldségeket tettem rá. Majonézzel és citromos marinált paprikával fejeztem be a műveletet majd föltekertem és tálaltam. Gyors, finom egészséges és maradékmentő.

Jó étvágyat

 

 

37709957_242942076335234_6892931835836235776_n.jpg

Szólj hozzá

Falatok