2018. sze 18.

Ez vagyok én a gasztonómus

írta: blanketta
Ez vagyok én a gasztonómus

Kőrösi Blanka vagyok,

Ezer dolog érdekelt mindig is és ezer helyre figyeltem, ezért szinte már törvényszerű, hogy ezer iskolát is végeztem a viccestől (reneszánsztánc oktató) a komolyig (szociálpedagógia). Ám végigkísérte az életemet a főzés iránti szeretetem. Egyik nap édesanyámmal úgy ébredtünk, hogy különféle workshopokat fogunk tartani az embereknek méghozzá ételkészítés témakörben, ennek már négy éve. Azóta folyamatosan tanulok és fejlesztem magam,szakács képesítést is szereztem.
Workshopjaimon azt mutatom meg az embereknek, hogy hogyan főzzenek egyszerűen, hogyan iktassák ki a félkész és késztermékeket.Hogyan menjünk vissza a gyökereinkhez az ízek által és hogyan felejtsük el örökre az ízfokozókat és adalékokat, fedezzük fel együtt íz ízeket újra. Szeretném megmutatni az embereknek az ízkombinációk varázsát, azt, hogy mi illik mihez és mivel kerülhetnek felszínre a zöldségek, gyümölcsök, húsok valódi zamata.
Jelenleg is működik a Kreatív Műhelyünk, ahol én a tésztás, süteményes workshopokat viszem, de a szakácsművészeti tanfolyamokba is egyre inkább részt veszek. Rengeteg saját recepttel dolgozom, ahol a modern technikákat, sűrítési megoldásokat,egészségesebb megoldásokat és hagyományos elfeledett összetevőket használok és gondolok ki. Szeretnék abban segíteni, hogy a magyar háziasszonyok visszataláljanak a tiszta főzéshez, az ételek igazi ízéhez és egy kicsit szélesebb spektrumban főzzenek. A főzés ne feladat hanem élmény legyen. Imádom látni a résztvevők szemében a tüzet és a felfedezést, hogy lehet főzni másképp is.
Gyertek velem, sok titkot tudok mutatni.

1006267_524400687613359_315509543_n.jpg

Szólj hozzá

Érdekességek